Με μία «δυναμική ψηφιακή καμπάνια, που απευθύνεται στην ελίτ των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο», ο ΕΟΤ συνεργάζεται για πρώτη φορά με το Bloomberg, προβάλλοντας την Ελλάδα στις πλατφόρμες του μεγαλύτερου Ομίλου Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης παγκοσμίως, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση.
Το στοίχημα της φετινής τουριστικής σεζόν φιλοδοξεί να κερδίσει το νησί της Σκύρου, αφού παρουσιάζει ήδη πληρότητα 75% στα τουριστικά καταλύματα με περαιτέρω αυξητικές τάσεις για τον Αύγουστο.
Αύξηση τουριστών στο νησί φέρνει ο Αύγουστος με τα ξενοδοχεία να σημειώνουν ήδη αύξηση στις κρατήσεις, ενώ ραγδαία αύξηση κίνησης παρατηρείται και στο αεροδρόμιο Κέρκυρας.
Το δημοφιλέστερο ταξιδιωτικό περιοδικό της Σουηδίας, το Vagabond, περιλαμβάνει τους Λειψούς στις υψηλότερες θέσεις σε μια λίστα για τους κορυφαίους προορισμούς στην Ελλάδα.
Σε μία λίστα γεμάτη Ελλάδα και αισιοδοξία με 20 νησιά από Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Επτάνησα, Σποράδες αλλά και την Κρήτη να γοητεύουν τους εκατομμύρια επισκέπτες του διαδικτυακού τόπου της διεθνούς Βρετανικής εφημερίδας Evening Standard, η Νάξος καταλαμβάνει την πρώτη θέση.