To πλήθος των υπαίθριων δραστηριοτήτων που προσφέρει η Ελλάδα όλο τον χρόνο, αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα το μεγαλείο της φύσης των νησιών, των βουνών και της ενδοχώρας, αναδεικνύει η νέα καμπάνια της Marketing Greece "Outdoor Activities" τοποθετώντας την χώρα μας στον χάρτη της συνεχώς αυξανόμενης τάσης για υπαίθριες δραστηριότητες.
Στην ίδρυση του Συνδέσμου Εταιρειών Βραχυχρόνιας Διαχείρισης Ακινήτων (STAMA) και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος αναφέρθηκε σε διαδικτυακή συνέντευξή του στο "3ο BNB Greece Conference" ο διευθύνων σύμβουλος της MINT - διαχείριση ακινήτων bnb (βραχυχρόνια μίσθωση) και πρόεδρος του νεοσύστατου συνδέσμου, Νάσος Γαβαλάς. Ο κ. Γαβαλάς μίλησε για τους…
Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Σωματείων Ξεναγών (FEG) σε συνεργασία με την Clio Muse Tours οργανώνει και διεξάγει 30 εκπαιδευτικά διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα τις ξεναγήσεις σκοτεινού τουρισμού (Dark Tourism).
Eνθαρρυντικά μηνύματα για την εξέλιξη της νέας τουριστικής χρονιάς στην Τήνο εκπέμπουν δύο σημαντικά δημοσιεύματα από το Βέλγιο και την Ολλανδία.
Με απώλειες της τάξης των 3,2 δισ. ευρώ έκλεισε το γ’ τρίμηνο πέρυσι για τις επιχειρήσεις της χώρας που δραστηριοποιούνται στην παροχή καταλυμάτων και στην εστίαση.