Ως προορισμό που συνδυάζει την ποιότητα, την καλοζωία και τη γαστρονομία παρουσιάζει τη Θεσσαλονίκη η Ολλανδή δημοσιογράφος Κίτα βαν Σλούτεν (Kita van Slooten), σε πρόσφατο άρθρο της στην ειδησεογραφική ιστοσελίδα www.rtlz.nl.
Σημαντική προβολή στην κινεζική αγορά είχε η Ελλάδα από τη συμμετοχή της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας στη διαδικτυακή καμπάνια #Thinkingofyou, που διοργάνωσε τον Ιούνιο και τον Ιούλιο η κινεζική εταιρεία Dragon Trail Interactive.
Ως ιδανικό κοντινό προορισμό για σύντομες - city break - ταξιδιωτικές αποδράσεις παρουσίασε τη Θεσσαλονίκη το περιοδικό "National Geographic Traveler" της Ρουμανίας.
Εφιαλτικό ήταν για τον τουρισμό στην Ελλάδα το πεντάμηνο Ιανουαρίου - Μαΐου, καθώς οι εισπράξεις εμφάνισαν μείωση κατά 78,5%, διότι οι αφίξεις των τουριστών εξαιτίας των περιορισμών στις μετακινήσεις λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, ήταν μειωμένες κατά 63,8%.
Με φόντο το ιστορικό ενετικό Λιμάνι της Ναυπάκτου πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση της καμπάνιας τουριστικής προβολής του Δήμου Ναυπακτίας, που φέρει τη σφραγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.