Αφιέρωμα για το υποβρύχιο Μουσείο Αλοννήσου «ταξιδεύει» σε έξι χώρες μέσα από το National Geographic που κυκλοφορεί σε Αμερική, Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Γαλλία και Βραζιλία. Σε μια σύντομη αναδρομή για το Μουσείο τονίζεται ότι ένας ντόπιος υπερδραστήριος ψαράς ήταν ο πρώτος που εντόπισε το 1985 το αρχαίο ναυάγιο.
Ως επιταχυντής εξελίξεων στο μέτωπο της προβολής και διαφήμισης της Ελλάδας στο εξωτερικό έχει λειτουργήσει μέχρι τώρα η πανδημία, με τον ΕΟΤ, σε πρώτο πλάνο, να απαντά για πρώτη φορά με καμπάνια διαρκείας, η οποία θα εκκινήσει μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν.
Μπορεί ο κορονοϊός να έχει φέρει τα πάνω κάτω για όλους αλλά οι Γερμανοί σκέφτονται ακόμα και τώρα εν μέσω πανδημίας που θα πάνε διακοπές το καλοκαίρι. Έτσι ψηφίζουν και διαλέγουν την Κρήτη.
Η Ελλάδα είναι ο πιο δημοφιλής ταξιδιωτικός προορισμός για τους Αυστριακούς για το καλοκαίρι του 2021, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του TUI Austria, Γκότφριντ Ματ, κατά την παρουσίαση στη Βιέννη του νέου προγράμματος του ταξιδιωτικού οργανισμού.
«Η Ελλάδα ονειρεύεται τουριστικό comeback το καλοκαίρι», είναι ο τίτλος ανταπόκρισης από την Αθήνα για το Redaktionsnetzwerk Deutschland, στην οποία επισημαίνεται ότι οι Έλληνες ξενοδόχοι και επιχειρηματίες εστίασης και τουριστικών ειδών ελπίζουν φέτος σε περισσότερους επισκέπτες.