Ραντεβού με το παγκόσμιο τουριστικό κοινό δίνει και φέτος η Ελλάδα, από το βήμα της σημαντικότερης τουριστικής έκθεσης διεθνώς, την ΙΤΒ Berlin που θα πραγματοποιηθεί στις 9-12 Μαρτίου σε ψηφιακό περιβάλλον και όχι με φυσική παρουσία, όπως συνέβαινε στην προ Covid εποχή.
Αφιερωμένο στην Ελλάδα είναι το νέο τεύχος της βρετανικής έκδοσης του National Geographic Traveller, καθώς όπως χαρακτηριστικά λέει το περιοδικό, πρόκειται για έναν προορισμό που βρίσκεται στο μυαλό πολλών ταξιδιωτών φέτος.
Ταξιδιωτικά γραφεία αλλά και Μέσα Ενημέρωσης από Ιταλία, Βρετανία και Αυστραλία προτρέπουν τους πελάτες και τους αναγνώστες τους να επισκεφτούν φέτος την Αμοργό με αναλυτικές παρουσιάσεις που εκθειάζουν τον προορισμό.
Πρωταγωνιστικό ρόλο στο προσφερόμενο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας διεκδικούν οι υπαίθριες δραστηριότητες (Outdoor Activities), που αναπτύσσονται με ταχείς ρυθμούς και έχουν στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αλλά και την ανάδειξη περιοχών στο τουριστικό προσκήνιο, που μέχρι τώρα δεν ήταν στην πρώτη γραμμή της επισκεψιμότητας.
Η Θεσσαλονίκη παραμένει δημοφιλής προορισμός για τους Ρουμάνους τουρίστες, όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της διαδικτυακής διεθνούς έκθεσης τουρισμού Βουκουρεστίου TTR VIRTUAL (Targul de Turism), που πραγματοποιήθηκε από τις 18 έως τις 21 Φεβρουαρίου 2021.