Όλο και μεγαλύτερο ρόλο διαδραματίζουν τα ψηφιακά εργαλεία για τους σύγχρονους ταξιδιώτες, πριν αλλά και καθ'όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
Ως μια μεγάλη επικοινωνιακή πλατφόρμα στο χώρο του τουρισμού καταξιώνεται η διεθνής έκθεση Philoxenia, όπως δήλωσε ο πρόεδρος της ΔΕΘ-HELEXPO Αναστάσιος Τζήκας, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων "ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM". Άλλωστε όπως έδειξαν τα στοιχεία, το εκθεσιακό "δίδυμο" Philoxenia-Hotelia προσέλκυσε περισσότερους από 20.000 επισκέπτες.
Η θάλασσα είναι από τα πιο φωτογραφημένα «θέματα» στον κόσμο.
Στον χειμερινό τουρισμό της Βόρειας Ελλάδας είναι αφιερωμένο κατά το ήμισυ το 78ο τεύχος του περιοδικού "ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ" που κυκλοφορεί αυτές τις ημέρες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και όπως είναι αυτονόητο, από ένα τέτοιο αφιέρωμα δεν θα μπορούσε να απουσιάζει το θέμα για τα χιονοδρομικά κέντρα της Β. Ελλάδας.
Πάνω από 20 προγραμματισμένες συναντήσεις και δεκάδες νέες επαφές με εξειδικευμένα ταξιδιωτικά πρακτορεία, travel specialists, διεθνείς φορείς, bloggers και έγκριτους δημοσιογράφους που συνεργάζονται μεταξύ άλλων με τα παγκοσμίου φήμης ΜΜΕ, CNN travel, Daily Telegraph, Express, Sunday Times κλπ συνέθεσαν ένα πλήρως τεχνοκρατικό τριήμερο, προς όφελος του Δήμου Καρπάθου που εκπροσώπησαν…