To «I love GR» είναι μία από τις πιo επιτυχημένες ταξιδιωτικές εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης, η οποία προβλήθηκε κατά το 2010 στο ΣΚΑΙ.
Τις 5 κορυφαίες τάσεις στα πολυτελή ταξίδια το 2018, παρουσιάζει το blog της έκθεσης WTM του Λονδίνου, σύμφωνα με στοιχεία προτιμήσεων των ταξιδιωτών όπως αποτυπώθηκαν στην έκθεση World Travel Monitor.
Στη δημιουργία ενός διαφημιστικού σποτ, το οποίο παρουσιάζει την Ελλάδα σαν έναν μοναδικό τουριστικό προορισμό και τα τουριστικά καταλύματα ως την ιδανική επιλογή διαμονής για τους επισκέπτες της χώρας μας, προχώρησε η Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος.
Κάτι παραπάνω από επιτυχημένη ήταν η εκδήλωση που διοργανώθηκε στην κεντρική πλατεία της Καλαμάτας, με αφορμή την φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου, το βράδυ της Παρασκευής (8/12).
Από την προσεχή Δευτέρα ξεκινά και επίσημα η ενεργοποίηση του προγράμματος πιστοποίησης ξενοδοχείων με το σήμα «Boutique Hotel», που σχεδίασε και υλοποιεί το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος, η πιλοτική εφαρμογή του οποίου ολοκληρώθηκε πρόσφατα.