Τη «δική μας Ελλάδα» μας προσκαλεί να αναδείξουμε η Marketing Greece, μέσω της καμπάνιας #ShareYourGreece που βρίσκεται από την Κυριακή 14 Ιουλίου στον... αέρα και προσκαλεί το ελληνικό κοινό να μοιραστεί στιγμές που μπορούν να απογειώσουν το ταξίδι στην Ελλάδα, αποκαλύπτοντας εμπειρίες μοναδικές, πρωτόγνωρες και λιγότερο γνωστές.
Ο Γρανιτσιώτης είναι ένας μικρός παραπόταμος του Αχελώου.
H Αβάνα είναι η πρωτεύουσα της Κούβας και συγχρόνως το σπουδαιότερο οικονομικό, πολιτιστικό και πολιτικό κέντρο της.
Σε πόλο έλξης καθιερωμένων δημοσιογράφων και bloggers αναδεικνύεται η Ίος και φέτος το καλοκαίρι, ως αποτέλεσμα των συντονισμένων ενεργειών προβολής του Δήμου Ιητών.
Ελαφρώς μειωμένη ήταν η τουριστική κίνηση στο πεντάμηνο Ιανουαρίου - Μαΐου. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος ο αριθμός των τουριστών που επισκέφθηκε τη χώρα μας φέτος έφθασε τα 2,34 εκατομμύρια και ήταν μειωμένος κατά 2,6% σε σύγκριση με το αντίστοιχο πεντάμηνο του 2018.