Στο άκουσμα της λέξης χωριό οι περισσότεροι φέρνουμε στο νου εικόνες από γραφικούς οικισμούς, κυρίως στην ηπειρωτική Ελλάδα. Ωστόσο, εξίσου όμορφοι και γραφικοί προορισμοί συναντώνται και στα ελληνικά νησιά, και μάλιστα χωριά που μοιάζουν ψεύτικα σαν ζωγραφιά.
Θεραπευτικά νερά, φυσικές πισίνες σε όλα τα σχήματα και τα μεγέθη, ατμοί και η απόλυτη αίσθηση χαλάρωσης.
Αφιέρωμα για το υποβρύχιο Μουσείο Αλοννήσου «ταξιδεύει» σε έξι χώρες μέσα από το National Geographic που κυκλοφορεί σε Αμερική, Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Γαλλία και Βραζιλία. Σε μια σύντομη αναδρομή για το Μουσείο τονίζεται ότι ένας ντόπιος υπερδραστήριος ψαράς ήταν ο πρώτος που εντόπισε το 1985 το αρχαίο ναυάγιο.
Αναμφίβολα, οι περισσότεροι ονειρεύονται συνεχώς ταξίδια και σίγουρα αυτή την εποχή θα ήθελαν να βρίσκονται κάπου αλλού.
Ως επιταχυντής εξελίξεων στο μέτωπο της προβολής και διαφήμισης της Ελλάδας στο εξωτερικό έχει λειτουργήσει μέχρι τώρα η πανδημία, με τον ΕΟΤ, σε πρώτο πλάνο, να απαντά για πρώτη φορά με καμπάνια διαρκείας, η οποία θα εκκινήσει μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν.