Με στόχο την ανάδειξη του πολυδιάστατου τουριστικού προϊόντος της Κω, η Marketing Greece και τα Ikos Resorts του Ομίλου Sani/Ikos, ενώνουν δυνάμεις, για μία ακόμη χρονιά, υλοποιώντας μία σειρά δράσεων με έμφαση στα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού και προβάλλοντας τον πλούτο εμπειριών που προσφέρει στον επισκέπτη.
«Μια γραφική και λιγότερο πολυσύχναστη εναλλακτική» προσφέρει η Πάρος, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα "Express" και συμπληρώνει:
Τους αυθεντικούς προορισμούς της Ελλάδας που είναι «απελευθερωμένοι» από τον συνωστισμό του μαζικού τουρισμού και είναι ιδανικοί για τους Ιταλούς εντόπισε η MyGreekSalad.it, η δημοφιλέστερη Ιταλική ιστοσελίδα που ειδικεύεται στις διακοπές στην Ελλάδα.
Ως «πύλη» γνωριμίας με τα νησιά του Βορείου και Ανατολικού Αιγαίου συστήνει τη Σάμο ταξιδιωτική πλατφόρμα.
Την τρίτη θέση καταλαμβάνει το μεγαλύτερο νησί των Κυκλάδων στη λίστα που ανακοίνωσε ο ιστότοπος airinfo.org με τους πέντε καλύτερους προορισμούς του κόσμου για τους λάτρεις της ιστιοσανίδας.