Ο ΣΕΤΕ, με αφορμή την υλοποίηση του έργου “Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού”, θα δώσει δυναμικό “παρών” για δεύτερη χρονιά στις παράλληλες εκδηλώσεις της 9ης ΗΟRECA 2014 και οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια εποικοδομητική ανοικτή συζήτηση. Την εκδήλωση “Αναδεικνύοντας την ελληνική γαστρονομία σε αξέχαστη…
Σύμφωνο «καλής συνεργασίας και αμοιβαίας κατανόησης», κοινής στρατηγικής και δράσεων για την προβολή και ανάδειξη του προορισμού «Αθήνα» στη διεθνή Κοινή Γνώμη και στις βασικές τουριστικές αγορές, υπέγραψαν η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής & Αργοσαρωνικού και η Marketing Greece. Το «Σύμφωνο» υπογράφηκε μεταξύ του Προέδρου της ΕΞΑΑΑ κ. Αλέξανδρου Βασιλικού και…
Χτισμένη στους πρόποδες της Πίνδου αλλά και στην είσοδο του Κορινθιακού κόλπου η Ναύπακτος αποπνέει την μαγεία που ψάχνει κάποιος στις αποδράσεις του. Μια πόλη που συνδυάζει μοναδικά το βουνό με τη θάλασσα και σου φέρνει στη μνήμη χειμερινές και καλοκαιρινές αναμνήσεις. Η πόλη είναι γνωστή για την Ναυμαχία της…
Μπορεί κατεξοχήν η Ελλάδα να θεωρείται καλοκαιρινός προορισμός, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δε διαθέτει μικρούς χειμερινούς θησαυρούς που οι Έλληνες γνωρίζουν καλά, και οι ξένοι τουρίστες θα πρέπει να ανακαλύψουν. Η μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών www.trivago.gr διεξήγαγε έρευνα και παρουσιάζει τους 10 δημοφιλέστερους προορισμούς των Ελλήνων χρηστών.…
Ψηφοφορία για την ανάδειξη του καλύτερου προορισμού διοργανώνει η ταξιδιωτική ιστοσελίδα minube.net . Η ψηφοφορία έχει ξεκινήσει και αναμένεται να ολοκληρωθεί στις 23 Φεβρουαρίου στις 12 το βράδυ.Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επισκεφθείτε την σελίδα του διαγωνισμού και με ένα απλό κλικ να ψηφίσετε την αγαπημένη σας…