Εγκαίνια της νέας τουριστικής χρονιάς με χαμόγελα αισιοδοξίας έκανε η Μήλος που το τελευταίο διάστημα κερδίζει τις εντυπώσεις στη μάχη για τη διεκδίκηση της προτίμησης των επισκεπτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Νέα δεδομένα δημιουργούνται για τη προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος με την μετεξέλιξη του υφιστάμενου δικτυακού τόπου του ΕΟΤ, www.Visitgreece.gr, σε μια πύλη, σε ένα ψηφιακό οικοσύστημα που θα αναδεικνύει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας, μέσα από εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας, εικονικής πραγματικότητας, 3D και 4D και φυσικά θα είναι διαθέσιμα…
Με νέα στρατηγική προσαρμοσμένη στο τουριστικό προϊόν του νησιού που συνοδεύεται από καμπάνια προβολής και σειρά πρωτότυπων δράσεων «εξοπλίζεται» ο Δήμος Αστυπάλαιας, εν όψει μιας τουριστικής χρονιάς που, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, θα είναι εντυπωσιακή.
Η Ελλάδα κέρδισε το επονομαζόμενο «Όσκαρ Τουρισμού» από το Διεθνές Κέντρο για την Προβολή και Ανάπτυξη της βιομηχανίας του Τουρισμού και της Eστίασης SACEN International και αναδείχθηκε ως ο κορυφαίος τουριστικός προορισμός στην Μεσόγειο και την Νοτιοανατολική Ευρώπη, για το 2018.
Δευτέρα, 14 Μαϊος 2018 07:25

Fam trip Ρουμάνων στην Ελλάδα

Ταξίδι εξοικείωσης τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων της Ρουμανίας, σε Πιερία, Εύβοια, Κεφαλονιά, Λευκάδα και Πάργα διοργανώθηκε με την υποστήριξη του Γραφείου ΕΟΤ Ρουμανίας, των Περιφερειών Στερεάς Ελλάδας, Ιονίων Νήσων και Ηπείρου και των Ενώσεων Ξενοδόχων Πιερίας και Εύβοιας.