Σύμφωνα με την έρευνα, το 8% των ελληνικών ξενοδοχείων και το 27% των δωματίων της ελληνικής αγοράς είναι "branded" σύμφωνα με έρευνα της GBR Consulting για το μέγεθος και τις επιδόσεις των ξενοδοχειακών αλυσίδων 5 αστέρων στην Ελλάδα.
Μια θέση στη «χρυσή» λίστα του Conde Nast Traveller για το 2019, κατέλαβε ένα ελληνικό ξενοδοχείο.
Αύξηση 3,9% σημειώθηκε στον αριθμό των επισκεπτών στα μουσεία της χώρας τον Αύγουστο εφέτος, ενώ οι επισκέπτες ελεύθερης εισόδου αυξήθηκαν 0,7% και οι εισπράξεις κατά 7,9% Το οκτάμηνο, παρατηρήθηκε αύξηση κατά 7,7% στους επισκέπτες των μουσείων και κατά 4,2% στους επισκέπτες ελεύθερης εισόδου, ενώ οι εισπράξεις παρουσίασαν αύξηση 11,6%.
Δυναμικό «παρών» έδωσε ο Δήμος Λειψών στις Εκθέσεις Τουρισμού, World Travel Market και Philoxenia σε Λονδίνο και Θεσσαλονίκη, αντίστοιχα. «Εγκαταλείπουμε το πρότυπο της απλής εντυποδιανομής. Στόχος μας είναι να μεταδώσουμε στους επαγγελματίες και το ταξιδιωτικό κοινό τη «Στάση Ζωής» και «Points of View», τα νέα κεντρικά μας συνθήματα που συνοδεύουν…
Σε έναν εκ των τριών πρώτων σε προτίμηση χειμερινών προορισμών, τόσο κατά τη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων, όσο και κατά τη διάρκεια του έτους, έχει αναδειχθεί το δίπολο «Βόλος-Πήλιο» στη χερσαία Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία και τις εκτιμήσεις της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας.