Στην πρώτη γραμμή των ξένων δημοσιευμάτων βρίσκονται οι ελληνικοί προορισμοί, ως αποτέλεσμα των ενεργειών της Marketing Greece για την περίοδο Ιούλιος-Αύγουστος 2018.
Με το σύνθημα «Συνδυάζω - Μετακινούμαι!» («Mix and Move!») ο Δήμος Αλοννήσου, συμμετείχε για 3η συνεχόμενη χρονιά στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας, από 16 έως 22 Σεπτεμβρίου 2018, διοργανώνοντας δράσεις και εκδηλώσεις αφιερωμένες στη βιώσιμη αστική κινητικότητα. Από το 2002, η ΕυρωπαϊκήΕβδομάδα Κινητικότητας αποτελεί το σημαντικότερο θεσμό σε ευρωπαϊκό επίπεδο, για…
Κυριακή, 30 Σεπτεμβρίου 2018 07:12

Το Nammos πάει... Μαϊάμι

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού σκοπεύει να επεκταθεί το γνωστό Nammos της Μυκόνου, μετά την παρουσία του στο αλπικό θέρετρο Κουρσεβέλ.
Νέα ξενοδοχεία αναμένεται να προστεθούν στο χάρτη της πρωτεύουσας και να λειτουργήσουν τα επόμενα χρόνια στο κέντρο της Αθήνας καθώς πραγματοποιούνται επενδύσεις, για την επαναλειτουργία παλαιών ξενοδοχειακών μονάδων ή για την αλλαγή χρήσης κτιρίων γραφείων.
Τις προοπτικές ανάδειξης της Ελασσόνας και του Ολύμπου ως ανερχόμενων τουριστικών προορισμών της Ελλάδας, με ρίζες στη διάσημη, σε όλον τον κόσμο, ελληνική μυθολογία και με όχημα την παραγωγή φέτας στην Ελασσόνα, τη μεγαλύτερη γαλακτοπαραγωγική περιοχή στη χώρα μας, άνοιξε η πρώτη πανελλήνια διοργάνωση «Φέτα 2018», η οποία πραγματοποιήθηκε πρόσφατα…