Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.
Μια καινούρια πλατφόρμα cityofgastronomy.thessaloniki.gr που σκοπό έχει να ενισχύσει την ορατότητα της Θεσσαλονίκης, να προβάλει και να προωθήσει τα μοναδικά προϊόντα της Μακεδονικής γης και να ενημερώσει το κοινό για τις διατροφικές πολιτικές σύμφωνα με τα βιώσιμα αστικά διατροφικά (Food) συστήματα προωθεί ο Δήμος Θεσσαλονίκης, με τη συμμετοχή του στο…
Με επιτυχία στέφθηκε η ειδική καμπάνια του ΕΟΤ και του ΞΕΕ για τον Βόλο και το Πήλιο που έτρεξε την περίοδο 22/12/2023 - 28/2/2024.
Ανάμεσα στα 9 νησιά της Μεσογείου που διατηρούν την αυθεντικότητα τους και προσφέρονται για ποιοτικές διακοπές το 2024 συμπεριλαμβάνεται η Σκόπελος, σύμφωνα με τη νέα έρευνα του δημοφιλούς ιστότοπου Travelbook.
Ως Παγκόσμιο Γεωπάρκο της UNESCO αναγνωρίστηκε το Γεωπάρκο Μετεώρων-Πύλης.