Αισιόδοξα είναι για τον ελληνικό τουρισμό τα μηνύματα για την τρέχουσα τουριστική χρονιά, όπως αυτά αποτυπώθηκαν στην μεγαλύτερη διεθνή τουριστική έκθεση, την ITB 2024 στο Βερολίνο, που εφέτος προσέλκυσε πάνω από 100.000 επισκέπτες και 5.500 εκθέτες από 170 χώρες.
Mε όχημα τη δημιουργικότητα οκτώ Ελλήνων δημιουργών περιεχόμενου (content creators), η πρωτοβουλία της Marketing Greece "Travel Reimagined | Tomorrow‘s Content Today", η οποία θέτει το "responsible travel" και τις αξίες του βιώσιμου τουρισμού σε πρώτο πλάνο, παρουσίασε το ταξίδι που πραγματοποίησε το 2023.
Με ένα φαντασμαγορικό σόου, έκλεισε και το φετινό Πατρινό καρναβάλι, με το κάψιμο του βασιλιά καρνάβαλου.
Επισκέπτες και ντόπιοι στο Γαλαξίδι γιορτάζουν πανηγυρικά την Καθαρά Δευτέρα με τα περίφημα αλευρομουτζουρώματα, ένα έθιμο που κρατάει από τον 19ο αιώνα και φέρει το χρέος να καλύπτει τους πάντες και τα πάντα με ένα παχύ στρώμα σκόνης.
«Προθέρμανση» εν όψει της νέας τουριστικής χρονιάς του 2024 θα κάνουν οι τουριστικές επιχειρήσεις και οι ελληνικοί προορισμοί τα δυο τριήμερα, της αποκριάς και της 25ης Μαρτίου, με τον εγχώριο τουρισμό να δίνει σε αυτή τη συγκυρία ψήφο εμπιστοσύνης σε ηπειρωτικούς προορισμούς της Ελλάδας.