Δύο νέα έργα για το ακριτικό νησί της θεάς Καλυψούς, εγκαινίασε ο δήμος Λειψών στο πλαίσιο της νέας τουριστικής σεζόν, φιλοδοξώντας έτσι να ικανοποιήσει τις αυξημένες ανάγκες των επισκεπτών του νησιού.
Στρώσεις από τραγανό, ξεροψημένο κανταΐφι, μυρωδάτο σιρόπι, αφράτη κρέμα και φιστίκι Αιγίνης είναι τα βασικά συστατικά του πρωτότυπου κι ιδιαίτερα απολαυστικού αυτού γλυκού που κλείνει πολύ όμορφα το γεύμα ή το δείπνο.
Με τίτλο «Greece. More than a destination» («Ελλάδα. Πολλά περισσότερα από ένας προορισμός») ο ΕΟΤ και η Aegean παρουσιάζουν μια ακόμη νέα διαφημιστική καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό.
Η πανδημία του κορονοϊού έχει πλήξει την οικονομία εκατοντάδων τουριστικών θερέτρων, ανάμεσα στα οποία βρίσκεται και η Βενετία. Η πόλη προσπαθεί και πάλι να σταθεί στα πόδια της, θέτει όμως νέους περιορισμούς στον αριθμό των ατόμων που θα μπορούν να μπαίνουν και να κάνουν βόλτα στις γόνδολες.