Το «νησί της Αποκάλυψης», πέρα από τη θρησκευτική του κληρονομιά, φημίζεται και για τις εκπληκτικές του παραλίες.
Το νησάκι Λέβιθα οι περισσότεροι δεν το γνωρίζουμε.
Με στόχο την ανάδειξη του πολυδιάστατου τουριστικού προϊόντος της Κω, η Marketing Greece και τα Ikos Resorts του Ομίλου Sani/Ikos, ενώνουν δυνάμεις, για μία ακόμη χρονιά, υλοποιώντας μία σειρά δράσεων με έμφαση στα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού και προβάλλοντας τον πλούτο εμπειριών που προσφέρει στον επισκέπτη.
Όσο η πλειονότητα του κόσμου συνωστίζεται σε κάποιους πολύ δημοφιλείς προορισμούς, η αναζήτηση για λίγες μέρες διακοπών και μάλιστα on budget φαντάζει ουτοπικό σενάριο.
«Μια γραφική και λιγότερο πολυσύχναστη εναλλακτική» προσφέρει η Πάρος, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα "Express" και συμπληρώνει: