Το νησάκι Λέβιθα οι περισσότεροι δεν το γνωρίζουμε.
Με στόχο την ανάδειξη του πολυδιάστατου τουριστικού προϊόντος της Κω, η Marketing Greece και τα Ikos Resorts του Ομίλου Sani/Ikos, ενώνουν δυνάμεις, για μία ακόμη χρονιά, υλοποιώντας μία σειρά δράσεων με έμφαση στα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού και προβάλλοντας τον πλούτο εμπειριών που προσφέρει στον επισκέπτη.
Όσο η πλειονότητα του κόσμου συνωστίζεται σε κάποιους πολύ δημοφιλείς προορισμούς, η αναζήτηση για λίγες μέρες διακοπών και μάλιστα on budget φαντάζει ουτοπικό σενάριο.
«Μια γραφική και λιγότερο πολυσύχναστη εναλλακτική» προσφέρει η Πάρος, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα "Express" και συμπληρώνει:
Τους αυθεντικούς προορισμούς της Ελλάδας που είναι «απελευθερωμένοι» από τον συνωστισμό του μαζικού τουρισμού και είναι ιδανικοί για τους Ιταλούς εντόπισε η MyGreekSalad.it, η δημοφιλέστερη Ιταλική ιστοσελίδα που ειδικεύεται στις διακοπές στην Ελλάδα.