Με τρία νέα βίντεο ενισχύει την τουριστική προβολή του ο Δήμος Πάρου παρουσιάζοντας τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του νησιού.
«Ψήφο» εμπιστοσύνης στην Κρήτη δίνουν οι Γερμανοί.
Σημαντική αύξηση στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών της ανακοίνωσε η Aegean για το πρώτο τρίμηνο του τρέχον έτους, καθώς ανήλθε στα 120,8 εκατομμύρια ευρώ, όταν το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι ήταν μόλις 44,3 εκατ.
Νέο προωθητικό βίντεο για την προβολή της Σαντορίνης δημιούργησε η εταιρία επικοινωνίας MTC GROUP για λογαριασμό του Δήμου Θήρας. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο video που, σε λίγα δευτερόλεπτα, κάνοντας χρήση αγγλικών λέξεων με ελληνική ρίζα, καλεί τους επισκέπτες να ανακαλύψουν το νόημά τους επισκεπτόμενοι το νησί.
Ανάμεσα στους πιο προσιτούς προορισμούς παγκοσμίως για πολυτελή ταξίδια συμπεριλήφθηκε η Αθήνα, σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τη money.co.uk.