«Άρωμα Ελλάδας» έχει ο δημοφιλής τουριστικός Γαλλικός οδηγός Gallimard που κυκλοφόρησε πρόσφατα με τα 50 μυστικά νησιά της Ευρώπης και την Αστυπάλαια να κερδίζει μια θέση στη νέα λίστα και να κοσμεί το εξώφυλλο του.
Αυξημένο είναι το ενδιαφέρον της βρετανικής αγοράς για το τουριστικό προϊόν της Κεντρικής Μακεδονίας, λόγω της πολυμορφίας των υπηρεσιών που παρέχονται στην περιοχή και καλύπτουν όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Τα έλατα είναι έτοιμα να στολιστούν, τα ξύλινα σπιτάκια καθαρίζονται για να υποδεχτούν τους επισκέπτες, τα χρωματιστά λαμπιόνια βγαίνουν από τα κουτιά τους, τα ξωτικά ετοιμάζονται για σκανδαλιές και ο Άγιος Βασίλης κάνει πρόβα τη φωνή του ώστε να φωνάξει το γνωστό σε όλους το γνωστό κι αγαπημένο «Χο, χο,…
Αύξηση κατά 78,3% εμφάνισαν οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο εννεάμηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι και διαμορφώθηκαν, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος, στα 15,6 δισ. ευρώ.
Κερδίζοντας περισσότερες από 175.000 ψήφους, η Ελλάδα αναδείχτηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά «Αγαπημένος Προορισμός Κρουαζιέρας» στα βρετανικά «Wave Awards».