Εκκλησιαστικά μουσεία που εκσυγχρονίζονται με εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας, διαδρομές θρησκευτικές και πολιτιστικές, ψηφιακές περιηγήσεις, καμπάνιες προβολής και δημιουργία branding για Ελλάδα και Κύπρο είναι μόνο μερικές από τις δράσεις που γίνονται για τη δημιουργία ενός κοινού τουριστικού προϊόντος, θρησκευτικού και προσκυνηματικού περιεχομένου που αφορά στα νησιά του Νοτίου και Βορείου…
Η προβολή της Εύβοιας στη σερβική αγορά ως προορισμού για τουρισμό ευεξίας ήταν το αντικείμενο ταξιδίου εξοικείωσης (fam trip) που διοργάνωσε στην περιοχή η Υπηρεσία ΕΟΤ Σερβίας από τις 3 έως τις 6 Ιουλίου.
Οι τουριστικοί υπάλληλοι της Αλβανίας αναμένουν έως και 10 εκατομμύρια τουρίστες φέτος, καθώς οι επισκέπτες επιλέγουν τις εκπληκτικές παραλίες και το χαμηλό κόστος, γράφει σε δημοσίευμά του το Euronews. «Η Αλβανία αναμένει μια τεράστια εισροή τουριστών φέτος, που έλκονται από τη Ριβιέρα της μήκους 450 χιλιομέτρων και τις παραλίες που…
Ένα μαγευτικό ταξίδι σε κρυστάλλινα νερά και σπηλιές.
Οι τάσεις στην ταξιδιωτική συμπεριφορά, η παρακολούθηση των οικονομικών εξελίξεων και της κατάταξης της Ελλάδας στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών σε 13 χώρες-αγορές του ελληνικού τουρισμού, από τις οποίες το 2022 προήλθε το 76,5% του συνόλου των εισπράξεων του εισερχόμενου τουρισμού, είναι το αντικείμενο της νέας μελέτης του ΙΝΣΕΤΕ «Market Outlook:…