Τρίτη, 04 Φεβρουαρίου 2014 10:44

Πίνεται το νερό εκεί που θα ταξιδέψω;

Ένα ταξίδι σε μια άγνωστη χώρα είναι ταυτόχρονα μια μαγευτική, αλλά και αγχωτική εμπειρία. Από το τι ρούχα και παπούτσια θα πάρετε μαζί σας, μέχρι το τι γλώσσα μιλάνε οι ντόπιοι και πόσο εύκολη είναι η περιπλάνηση στην πόλη. Ένα από τα πιο κρίσιμα όμως ζητήματα είναι αυτό του φαγητού…
Το 2013, η Lufthansa σημείωσε τα καλύτερα -στην ιστορία της εταιρείας- ποσοστά ακριβείας όσον αφορά στην τήρηση των δρομολογίων και των αναχωρήσεών της. Περισσότερο από το 85% του συνόλου των πτήσεων από τη Φρανκφούρτη και το Μόναχο, αναχώρησαν εντός περιθωρίου 15 λεπτών από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης. Το 15άλεπτο αυτό…
Ο ΣΕΤΕ, με αφορμή την υλοποίηση του έργου “Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού”, θα δώσει δυναμικό “παρών” για δεύτερη χρονιά στις παράλληλες εκδηλώσεις της 9ης ΗΟRECA 2014 και οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια εποικοδομητική ανοικτή συζήτηση. Την εκδήλωση “Αναδεικνύοντας την ελληνική γαστρονομία σε αξέχαστη…
Σύμφωνο «καλής συνεργασίας και αμοιβαίας κατανόησης», κοινής στρατηγικής και δράσεων για την προβολή και ανάδειξη του προορισμού «Αθήνα» στη διεθνή Κοινή Γνώμη και στις βασικές τουριστικές αγορές, υπέγραψαν η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής & Αργοσαρωνικού και η Marketing Greece. Το «Σύμφωνο» υπογράφηκε μεταξύ του Προέδρου της ΕΞΑΑΑ κ. Αλέξανδρου Βασιλικού και…
Χτισμένη στους πρόποδες της Πίνδου αλλά και στην είσοδο του Κορινθιακού κόλπου η Ναύπακτος αποπνέει την μαγεία που ψάχνει κάποιος στις αποδράσεις του. Μια πόλη που συνδυάζει μοναδικά το βουνό με τη θάλασσα και σου φέρνει στη μνήμη χειμερινές και καλοκαιρινές αναμνήσεις. Η πόλη είναι γνωστή για την Ναυμαχία της…