Παρασκευή, 09 Φεβρουαρίου 2018 02:30

Αφιέρωμα της Marketing Greece στην Αθήνα

Η Wanderlust Greece, το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, αφιέρωσε το δεύτερο επεισόδιο της στην Αθήνα με στόχο να προκαλέσει το ενδιαφέρον του επισκέπτη και να του συστήσει όλες εκείνες τις αυθεντικές και απολύτως ταυτόσημες με τον χαρακτήρα της και την πολυμορφία της εμπειρίες.
Η καλύτερη προετοιμασία της πόλης των Χανίων εν όψει της νέας περιόδου για την κρουαζιέρα ήταν το αντικείμενο σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο δημαρχείο.
Νέα δεδομένα στις ξεναγήσεις αρχαιολογικών χώρων δημιουργεί η εταιρία Handsup απαντώντας στις ανάγκες των ατόμων με προβλήματα στην ακοή να μετέχουν σε δράσεις που απευθύνονται σε όλα τα ενδιαφέροντα κοινά.
Με ένα εκατομμύριο ευρώ από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου χρηματοδοτείται το έργο «Δράσεις τουριστικής προβολής νησιών Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου 2018-2020», που αφορά επικοινωνιακές δράσεις τουριστικής προβολής για την ανάδειξη των φυσικών και πολιτισμικών πόρων των νησιών της Περιφέρειας.
Σε λίγο γίνεται 50 ετών και στη νεότητά του ήταν πολύ πρωτοποριακό. Υπήρξε ένα από τα πιο σημαντικά δείγματα του ελληνικού μοντερνισμού. Ο λόγος για τον Σταθμό Επιβατών Αγίου Νικολάου ή αλλιώς την «Παγόδα του Πειραιά».