Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι δράσεις της Marketing Greece για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Η προσέλκυση νέων αεροπορικών εταιριών και η αύξηση της επιβατικής κίνησης και του ποιοτικού τουρισμού αποτελούν ένα από τους βασικούς στόχους της «Fraport» για το αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» των Χανίων, όπως, μεταξύ άλλων, επισημαίνει σε συνέντευξή του στην τοπική εφημερίδα «Χανιώτικα Νέα» ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Alexander Zinell.
Οι χρήστες του Tripadvisor που γράφουν τις κριτικές τους για ταξιδιωτικούς προορισμούς, αλλά και τα μέσα προς αυτούς ψήφισαν τις κορυφαίες 10 αεροπορικές εταιρείες για φέτος.
Η Κρήτη θα διαφημιστεί από 150 Γάλλους τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους οι οποίοι επισκέφθηκαν το νησί το προηγούμενο διάστημα και αναμένεται σύμφωνα με τον περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη, να προβάλουν το νησί και να ενισχύσουν το τουριστικό ρεύμα από την Γαλλία στην Κρήτη.
Ιδιαίτερα θετικά είναι τα μηνύματα από τις εργασίες του συνεδρίου της ASTA, Athens Destination Expo 2018, που πραγματοποιήθηκε από τις 14 έως τις 16 Απριλίου στην Αθήνα, σχετικά με τις προοπτικές αύξησης του εισερχομένου τουρισμού από τις ΗΠΑ.