Τις ομορφιές της Κρήτης αναδεικνύει η νέα καμπάνια που σχεδίασε και υλοποίησε η Marketing Greece, με στόχο την αύξηση της μέσης τουριστικής δαπάνης και την άμβλυνση της εποχικότητας των ελληνικών προορισμών.
Αναρρίχηση που κόβει την ανάσα στους επιβλητικούς βράχους των Μετεώρων είχε την ευκαιρία να θαυμάσει την προηγούμενη εβδομάδα το διεθνές τηλεοπτικό και διαδικτυακό κοινό της κρατικής γερμανικής τηλεόρασης Deutsche Welle σε πεντάλεπτο αφιέρωμα που προβλήθηκε στο δημοφιλές εβδομαδιαίο μαγκαζίνο Euromaxx - Lifestyle Europe.
Στο επίκεντρο του διεθνούς επενδυτικού ενδιαφέροντος βρίσκεται ο ελληνικός ξενοδοχειακός τομέας καθώς καταγράφει συνεχώς, τα τελευταία χρόνια, ρεκόρ αφίξεων και εισπράξεων.
Το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης ανακοινώνει την αύξηση του προϋπολογισμού της Δράσης «Ενίσχυση της Ίδρυσης και Λειτουργίας Νέων Τουριστικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων» από 120 εκατ. € σε 400 εκατ. €.