Είναι καλοκαίρι, η επιθυμία για μπάνιο σφοδρή, οι παραλίες γεμάτες κόσμο και κάποιοι δεν ανήκουν στους πρωινούς τύπους που θα καταφέρουν εγκαίρως να κερδίσουν “μια θέση στον ήλιο” με ξαπλώστρα και ομπρέλα.
Η διαχείριση της Τήνου από πλευράς τουριστικού μάρκετινγκ και προβολής ως πρότυπο προορισμού με εμπεριστατωμένο σχέδιο στρατηγικής αποτέλεσε το αντικείμενο παρουσίασης και διαλογικής συζήτησης με τους φοιτητές του Μητροπολιτικού Κολλεγίου.
Aπό την «Ροτόντα», το «Καπάνι», το παραδοσιακό- εμπορικό κέντρο και με μουσική υπόκρουση τον Κωνσταντίνο Κουφό να τραγουδάει «η πιο ωραία στην Ελλάδα», άρχισε για Εσθονούς τηλεθεατές η γνωριμία τους με την Θεσσαλονίκη και τον τουρισμό της.
Στην καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση της Ελλάδας με την Τουρκία, με τα εγκαίνια της γραμμής Τσεσμέ-Λαυρίου στις 2 Ιουνίου, προχωρούν ναυτιλιακοί πράκτορες των δύο χωρών.