Ανοδικά κινήθηκε και τον Απρίλιο η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», καθώς συνεχίζει και το 2019 να συγκεντρώνει βραβεία και διακρίσεις σε διεθνές επίπεδο.
Τον αντίκτυπο των δράσεων της, στα διεθνή ΜΜΕ, δημοσιοποιεί η Marketing Greece, που στόχος μεταξύ άλλων ήταν η προβολή της Ελλάδας στις αγορές του εξωτερικού.
Δυναμική αναμένεται να είναι και φέτος η παρουσία των Γερμανών τουριστών στην Ελλάδα, σύμφωνα με ανακοίνωση του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου.