Δύο νέα έργα για το ακριτικό νησί της θεάς Καλυψούς, εγκαινίασε ο δήμος Λειψών στο πλαίσιο της νέας τουριστικής σεζόν, φιλοδοξώντας έτσι να ικανοποιήσει τις αυξημένες ανάγκες των επισκεπτών του νησιού.
Με τίτλο «Greece. More than a destination» («Ελλάδα. Πολλά περισσότερα από ένας προορισμός») ο ΕΟΤ και η Aegean παρουσιάζουν μια ακόμη νέα διαφημιστική καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό.
Η πανδημία του κορονοϊού έχει πλήξει την οικονομία εκατοντάδων τουριστικών θερέτρων, ανάμεσα στα οποία βρίσκεται και η Βενετία. Η πόλη προσπαθεί και πάλι να σταθεί στα πόδια της, θέτει όμως νέους περιορισμούς στον αριθμό των ατόμων που θα μπορούν να μπαίνουν και να κάνουν βόλτα στις γόνδολες.
Ως προορισμό που συνδυάζει την ποιότητα, την καλοζωία και τη γαστρονομία παρουσιάζει τη Θεσσαλονίκη η Ολλανδή δημοσιογράφος Κίτα βαν Σλούτεν (Kita van Slooten), σε πρόσφατο άρθρο της στην ειδησεογραφική ιστοσελίδα www.rtlz.nl.
Σημαντική προβολή στην κινεζική αγορά είχε η Ελλάδα από τη συμμετοχή της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας στη διαδικτυακή καμπάνια #Thinkingofyou, που διοργάνωσε τον Ιούνιο και τον Ιούλιο η κινεζική εταιρεία Dragon Trail Interactive.