Τη δυναμική του ψηφιακού μάρκετιγκ στην προσπάθεια των ξενοδοχείων να πραγματοποιήσουν απευθείας κρατήσεις, αναδεικνύουν τα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα οι εταιρείες Nelios και Axia Hospitality σε κοινή ενημέρωση που παρείχαν.

Η είσοδος της Ελλάδας στις λίστες με τις χώρες που παρουσιάζουν εντυπωσιακές αυξητικές τάσεις στις απευθείας κρατήσεις, αλλά και η άνοδος των νησιών του Ιουνίου στις προτιμήσεις του ταξιδιωτικούκοινού, ήταν μερικοί μόνο από τους δείκτες και τις τάσεις του ελληνικού τουρισμού, όπως αποτυπώθηκαν στα 260 και πλέον ξενοδοχεία - συνεργάτες των εταιρειών Nelios και Axia Hospitality.

Πιο αναλυτικά τα στοιχεία που παρουσίασαν οι 2 εταιρείες στο Annual Tweet Up έχουν ως εξής:

107,49% αύξηση στις απευθείας κρατήσεις

75,28% αύξηση στα έσοδα που προέκυψαν από τις απευθείας κρατήσεις

25,35% αύξηση της επισκεψιμότητας των websites των ξενοδοχείων

25,74% αύξηση στους unique users

Πώς κατανεμήθηκαν οι απευθείας κρατήσεις/ τύπο συσκευής (πίτα):

Desktop: 2017: 9213 κρατήσεις/ 2016: 4492 ε κρατήσεις / αύξηση: 105,10%

Κινητά: 2017: 1317 κρατήσεις / 2016: 496 κρατήσεις / αύξηση: 165,52%

Tablets: 2017: 1046 κρατήσεις / 2016: 592 κρατήσεις / αύξηση: 76,69%

Πώς κατανεμήθηκαν τα έσοδα από τις online κρατήσεις/ τύπο συσκευής

Desktop: αύξηση 74,62%

ΑΠΕ-ΜΠΕ