Νέα δεδομένα δημιουργούνται για τη προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος με την μετεξέλιξη του υφιστάμενου δικτυακού τόπου του ΕΟΤ, www.Visitgreece.gr, σε μια πύλη, σε ένα ψηφιακό οικοσύστημα που θα αναδεικνύει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας, μέσα από εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας, εικονικής πραγματικότητας, 3D και 4D και φυσικά θα είναι διαθέσιμα…
Η Αχαΐα έχει πολλές παραλίες από τις οποίες οι περισσότερες είναι γνωστές. Υπάρχουν, όμως και κάποιες που αποτελούν... μυστικό και το γνωρίζουν μόνο οι ντόπιοι.
Το θέαμα μπορεί να εμπνεύσει νουβέλα fantasy. Ίσως και ταινία επιστημονικής φαντασίας. Καλεί φιλόδοξους ποιητές να γράψουν ποιήματα, προτρέπει σε αναστοχασμό όσους έχουν φιλοσοφικές ανησυχίες. Είναι η «γέφυρα που δεν οδηγεί πουθενά».
Με νέα στρατηγική προσαρμοσμένη στο τουριστικό προϊόν του νησιού που συνοδεύεται από καμπάνια προβολής και σειρά πρωτότυπων δράσεων «εξοπλίζεται» ο Δήμος Αστυπάλαιας, εν όψει μιας τουριστικής χρονιάς που, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, θα είναι εντυπωσιακή.
Μια γιορτή γεύσης για μικρούς και μεγάλους έρχεται στις 18 Μαΐου στη Θεσσαλονίκη και γίνεται για πρώτη φορά στην πόλη μας: το Burger festival, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στους χώρους της Διεθνούς Έκθεσης.