Η Μήλος, ως το νησί των χρωμάτων, όπως αποκαλείται και η Τήνος, φημισμένη και για τη γαστρονομία της, περιλαμβάνονται στα καλύτερα ελληνικά νησιά για επίσκεψη το καλοκαίρι του 2024 σύμφωνα με το National Geographic.
Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά, πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως…
Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.
Μια καινούρια πλατφόρμα cityofgastronomy.thessaloniki.gr που σκοπό έχει να ενισχύσει την ορατότητα της Θεσσαλονίκης, να προβάλει και να προωθήσει τα μοναδικά προϊόντα της Μακεδονικής γης και να ενημερώσει το κοινό για τις διατροφικές πολιτικές σύμφωνα με τα βιώσιμα αστικά διατροφικά (Food) συστήματα προωθεί ο Δήμος Θεσσαλονίκης, με τη συμμετοχή του στο…
Με επιτυχία στέφθηκε η ειδική καμπάνια του ΕΟΤ και του ΞΕΕ για τον Βόλο και το Πήλιο που έτρεξε την περίοδο 22/12/2023 - 28/2/2024.